środa, 24 września 2014

Witajcie!

Witajcie!
Jest to mój nowy (stary) blog. Oznacza to tylko, że przenoszę swoje rozdziały z poprzedniego bloga na ten. Dlaczego to robię? Po prostu bardziej podoba mi się witryna blogspot :)
Mam nadzieję, że nie jest to zła decyzja (bo trochę nad nią myślałam) i podołam wszystkim "niespodziankom" na blogu.
Ohh... napisałam dlaczego przenoszę opowiadanie, a zapomniałam napisać o czym ono jest ;) Tak więc, jest to historia dwojga młodych ludzi, którzy spotykają się przypadkiem w smutnych okolicznościach. Justin - bardzo znany, radosny chłopak, Hope - zraniona przez życie nastolatka, która za wszelką cenę stara się wrócić do normalności. Więcej o bohaterach napiszę w zakładce "Bohaterowie", którą mam nadzieję za niedługo stworzyć.
Mój poprzedni blog nadal działa, ale jak tylko przeniosę wszystkie posty, to zostanie usunięty.To jego adres: Miłość cierpliwa jest
No to chyba wszystko...
Do napisania,
Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz